آج بین الاقوامی یوم عجائب گھر کی تقریب کا اہتمام ہو گا

0
28

پاکستان ٹوڈے: ڈائریکٹوریٹ جنرل آف آرکیالوجی پنجاب کو فخر ہے کہ وہ 18 مئی 2024 کو بین الاقوامی یوم عجائب گھر کی تقریب کا اعلان کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اس سال کا موضوع "تعلیم اور تحقیق کے لیے عجائب گھر” ہے، جو معاشروں میں تعلیم دینے اور تحقیق کو فروغ دینے میں عجائب گھروں کے اہم کردار کو اجاگر کرتا ہے۔ اس موقع کی مناسبت سے، ڈائریکٹوریٹ جنرل آف آرکیالوجی پنجاب نے اپنے دائرہ کار میں آنے والے مختلف عجائب گھروں میں تقریبات اور سرگرمیوں کا ایک سلسلہ ترتیب دیا ہے۔

ان تقریبات کے حصے کے طور پر، ڈائریکٹوریٹ جنرل آف آرکیالوجی پنجاب کے زیر انتظام تمام عجائب گھروں میں داخلہ مفت ہو گا, ایک خصوصی تقریب لاہور کے جاوید منزل کے آڈیٹوریم میں منعقد کی جائے گی، جہاں یونیورسٹی اور کالج کے طلباء کو شرکت کی دعوت دی گئی ہے۔

نامور اسکالرز، ماہرین آثار قدیمہ، اور عجائب گھر کے محافظین لیکچر دیں گے اور اپنے علم اور بصیرت کو حاضرین کے ساتھ شیئر کریں گے۔ اس کے علاوہ، ٹیکسلا میوزیم میں ایک ڈرائنگ مقابلہ منعقد کیا گیا ہے، جو فنکارانہ اظہار اور ثقافتی ورثے کے ساتھ وابستگی کو فروغ دینے کا ایک ذریعہ ہے۔

ڈائریکٹوریٹ جنرل آف آرکیالوجی پنجاب کے زیر انتظام تمام عجائب گھروں میں مفت رہنمائی کے دورے بھی دستیاب ہوں گے، جو زائرین کو نمائشوں اور ان کی تاریخی اہمیت کے بارے میں تفصیلی معلومات فراہم کریں گے۔ ہڑپہ میں تعلیم اور تحقیق میں عجائب گھروں کی اہمیت کو اجاگر کرنے کے لئے ایک آگاہی واک بھی منصوبہ بندی کی گئی ہے۔

جس کا مقصد عوام میں ثقافتی ورثے کے لئے زیادہ سے زیادہ قدر کو فروغ دینا ہے۔ ہم سب کو بین الاقوامی یوم عجائب گھر کی تقریب میں شرکت کی دعوت دیتے ہیں اور ہمارے عجائب گھروں میں محفوظ کی گئی غنی ثقافتی تاریخ کو دریافت کرنے کے لیے خوش آمدید کہتے ہیں۔

Leave a reply