بنجمن نیتن یاہو: اسرائیلی حکومت کے خلاف مظاہروں جاری

0
16

عرب میڈیا کے مطابق اسرائیل کے دارالحکومت تل ابیب میں حکومت مخالف مظاہرے جاری ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اسرائیل میں وزیراعظم بنجمن نیتن یاہو کی حکومت کے خلاف مظاہروں میں اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ دارالحکومت تل ابیب میں احتجاج کی علامت بننے والے ڈیموکریسی اسکوائر اور کپلان اسٹریٹ میں ہجوم روز بروز بڑھتا جا رہا ہے۔

حکومت کی ناکام پالیسیوں پر احتجاج کرنے والے مظاہرین چاہتے ہیں کہ حکومت جلد از جلد تبدیل ہو۔ مظاہرین نے فلسطینی مزاحمتی تحریک حماس کے ساتھ یرغمالیوں کے تبادلے کا مطالبہ دہرایا۔ احتجاج نے غزہ میں ہونے والے جنگی جرائم کی طرف بھی توجہ مبذول کرائی۔

اسرائیلی مظاہرین نے "آپ ذمہ دار ہیں، آپ مجرم ہیں” اور "جرائم کے وزیر اعظم” جیسے نعروں کے ساتھ نیتن یاہو کے خلاف احتجاج کیا۔ مظاہرین اس بات پر زور دیتے ہیں کہ نیتن یاہو اب عوام کی نمائندگی نہیں کرتے، بلکہ صرف جنگ کرتے ہیں، اور کہتے ہیں کہ انہیں امن اور شفا کی ضرورت ہے۔

دوسری جانب انتہائی دائیں بازو کا ایک اسرائیلی ڈرائیور اپنی گاڑی لے کر مظاہرین کے قریب پہنچا، مظاہرین سے کچھ دیر بحث کی اور پھر اپنا مارچ جاری رکھنے والے مظاہرین پر ہل چلا دیا۔ واقعے میں کم از کم 3 افراد زخمی ہوئے۔ سرائیلی پولیس نے اعلان کیا کہ ڈرائیور کو حراست میں لے لیا گیا ہے۔

Leave a reply